OGÓLNE WARUNKI GWARANCJI
-
Wszystkie produkty objęte są gwarancją producenta lub importera.
-
Okres ochrony gwarancyjnej trwa przez czas określony w karcie gwarancyjnej dołączonej do konkretnego towaru.
-
W przypadku braku oryginalnej karty gwarancyjnej określającej warunki gwarancji wszelkie wady produktów objętych gwarancją należy kierować do sprzedawcy.
-
Czas trwania gwarancji rozpoczyna się w dniu zawarcia transakcji zakupu przez pierwszego użytkownika potwierdzonej dowodem w formie faktury lub paragonu.
-
Roszczenia gwarancyjne w okresie jej trwania rozpatrywane są tylko na podstawie posiadanej karty gwarancyjnej (kompletnie wypełnionej) i/lub dokumentu zakupu (w zależności od wymagań producenta).
-
O przeprowadzeniu bezpłatnej naprawy, serwisu lub wymiany uszkodzonego produktu w czasie trwania gwarancji decyduje autoryzowany serwis wskazany przez producenta lub importera określonego towaru.
-
Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń produktów wynikających z ich niewłaściwego zastosowania lub działań niezgodnych z instrukcją użytkowania (chyba że karta gwarancyjna stanowi inaczej).
-
W przypadku przesyłania / przekazywania wadliwego towaru należy zadbać o odpowiednie zapakowanie produktu (wraz ze wszystkimi elementami) w oryginalne opakowanie oraz przekazanie pełnej dokumentacji niezbędnej do przeprowadzenia procedury gwarancyjnej.